A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради

Школа майбутнього – шанси та перспективи

Дата: 09.07.2018 11:24
Кількість переглядів: 129

15-16 червня 2018 року в Україні проходив освітній конгрес «Школа майбутнього – шанси та перспективи»організатором якого був Goethe-Institut в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України.

Пропонуємо читачам інтерв’ю партнера Освітнього конгресушколи ThinkGlobalа саме речника з академічних питанькандидата педагогічних наук Артура Кочаряна.

Пане Артуречому ви вирішили взяти участь у якості партнера Освітнього конгресу?

Goethe-Institut в Україні спільно з Міністерством освіти і науки України запросили педагогів на Освітній конгрес «Школа майбутнього – шанси та перспективи». Ми виступили у якості партнера Освітнього конгресу, бо підтримуємо та активно впроваджуємо у свій діяльності наступні аспекти реформи шкільної освіти, які активно обговорювалися під час заходу: спрямованість на нові освітні стандарти, цифрове навчання у шкільній освіті, навчання та підвищення кваліфікації вчителів, виклики в професійній освіті.

Ми вдячні  Goethe-Institut в Україні за можливість партнерства у даній справі і раді були зробити свій внесок у цю гарну справу.

Ви зазначили про один із важливих аспектівякі обговорювались на конгресі – виклики в професійній освітіВаша доповідь мала саме таку назвуЧи не так?

Так, у своїй доповіді я узагальнював технології, які формують майбутнє та виклики педагогічним працівникам, які мають реагувати на глобальні зміни у світі. Ми проаналізували тренді сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та окреслили можливий розвиток освіти та роль і місце педагога в ній.

Ми обговорили з учасниками типові та нетипові сценарії використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Нам вдалось акцентувати увагу учасників на розриві між темпами розвитку технологій та використанням їх учнями у повсякденному житті та рівнем проникнення цих технологій до освітнього процесу, а саме навчальних матеріалів.

Зверніть увагу, ми акцентували не на можливості використання цих технологій у школі, а саме на вивченні цих технологій, які вже сьогодні присутні у нашому житті (штучний інтелект, Інтернет речей, нанотехнології, квантові технологій та  ін.), їх проникненні до змісту навчальних матеріалів (навчальних програм, підручників, тощо).

Таким чином ви хотіли підняти питання змісту навчальних матеріалів?

Так, ми намагаємось показати, що потрібно навчати дітей на матеріалах, фактах, технологіях сучасного світу. На матеріалах світу, який стрімко змінюється і їм жити у ньому.

На сьогодні, сподіваюсь, переважна більшість батьків усвідомлюють, що сам факт отримання диплому вищого навчального закладу ще не дає можливість отримати конкурентоспроможну зарплатню. Для цього потрібно мати й відповідні компетенції, які мають формувати ще у школі. Саме тому ми і підтримуємо ініціативи, які наголошують на цьому.

Школа майбутнього – шанси та перспективи

А як щодо запровадження сучасних технологій у вашому закладі?

Як вже зазначав, ми, звісно, використовуємо сучасні інформаційно-комунікаційні технологій в освітньому процесі. Так, наші учні мають персональні ноутбуки та персональні кабінети в LMS.

Але ми використовуємо їх (обладнання) у відповідності до результатів досліджень провідних наукових установ світу, результати яких окреслюють, що кількість обладнання не впливає принципово на якість освітнього процесу. Кількість комп’ютерів або ноутбуків є неважливою у порівнянні із залученням цих технологій безпосередньо до навчального контенту.

Технології для нас – це тільки засіб, який ми використовуємо в освітньому процесі. І використовуємо відповідно до педагогічної мети уроку та змісту цього уроку. Наша мета в даному випадку – не навчати дітей використовувати певні програмні продукти, а будувати власні проекти; і під час роботи над власним проектом використовувати сучасні технології для досягнення власної мети.

Яка ж тоді загальна мета вашого закладуОкрім виконання Державного стандарту.

Так, ми маємо ліцензію на провадження освітньої діяльності та, звісно, виконуємо Державний стандарт. Академічна свобода та інші можливості, закладені у новому Законі про освіту дозволяють педагогам значно впливати на якість освітнього процесу.

Команда ThinkGlobal активно працювала над філософією та місією нашої діяльності. З нею можна ознайомитись за посиланням. За цим посиланням можна ознайомитись і з академічною стратегією на майбутнє.

Мета ж нашої діяльності - підготувати людину, яка реалізує себе через здійснення помітного впливу на технологічний і соціальний розвиток людства у світі й, зокрема, в Україні. Випускник має спиратись на міжнародний досвід і напрацьовувати відповідні зв’язки із цивілізованою міжнародною спільнотою.

Адже, щоб допомогти витягти країну із соціально-економічної ущелини, випускникові потрібно використовувати точки, які знаходяться нагорі. Майбутній випускник зможе здійснювати свою діяльність як в Україні так і поза її межами. Разом із тим школа спрямовує майбутнього випускника на діяльність, орієнтовану на глобальні ринки та глобальні потреби, зберігаючи економічний патріотизм — включати Україну й українців до своїх проектів.

І де ж ви набираєте вчителів, які будуть втілювати це в життя?

Гарне запитання. В Україні дуже багато людей, які є професіоналами у своїй справі та готові долучатись до команди ThinkGlobal. Наразі ми проводимо набір вчителів.

Стартували кілька хвиль нашого курсу для вчителів. Мета цього курсу — адаптація вчителя до демократичної культури навчання, зміщення фокусу викладання на розвиток в учнів мислення управлінця та сучасних компетенцій та моделей успішності.

Ми шукаємо талантових учителів. Якщо вчителі готові долучитись до команди ThinkGlobal – потрібно заповнити відповідну електронну форму.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень