Мотивація учнів є критичним чинником для навчання
Мотивація є критичним чинником для бажання учнів навчатися в закладі освіти й поза ним. Про це йдеться у звіті PISA Ukraine, за результатами проведення досліджень школярів.
Зокрема, у звіті зазначається, що маючи однаково високі очікування щодо кожного учня й забезпечуючи в освіті практики, які дають змогу всім учням мати однакові освітні можливості, країни можуть сприяти підвищенню рівня мотивації учнів до навчання.
Під час анкетування PISA-2012 учні мали можливість відповісти на запитання про те, наскільки вони мотивовані до вивчення математики тим, що усвідомлюють переваги від її знання для їхнього майбутнього навчання або роботи.
У середньому по країнах-членах ОЕСР 75 % учнів погоджуються або повністю погоджуються, що зусилля, витрачені на вивчення математики, варті того, тому що математика допоможе їм у роботі, яку вони хочуть мати в майбутньому.
78 % учнів погоджуються або повністю погоджуються, що вивчення математики допоможе їм мати кращі кар’єрні перспективи.
66 % учнів погоджуються або повністю погоджуються, що математика знадобиться їм у процесі подальшого навчання за обраним напрямом.
70 % погоджуються або повністю погоджуються, що вивчення різних математичних тем допоможе їм працевлаштуватись.