A A A K K K
людям з порушенням зору
Управління з гуманітарних питань виконавчого комітету Володимирської міської ради

Що конкретно має робити вчитель під час повітряної тривоги?

Дата: 29.08.2022 14:34
Кількість переглядів: 73

Фото без опису

Дії вчителя під час повітряної тривоги

  • Відповідальна особа вмикає наявну систему оповіщення закладу. 
  • Учитель сповіщає учнів про загрозу, а батьків — про переміщення дітей до укриття.
  • Необхідно організувати пересування двома колонами в приміщенні класу та швидко залишити кабінет.
  • Для супроводу початкових класів можуть бути залученні помічники.
  • Для швидкого надання медичної допомоги має бути залучений медичний працівник.
  • Відповідальні особи після оголошення сигналу оповіщення мусять перевірити всі приміщення закладу на відсутність у них учасників освітнього процесу та працівників закладу, по завершенню перевірки прямувати до найближчого укриття.
  • Учні, які перебувають на подвір’ї закладу, під час сигналу оповіщення повинні самостійно рухатися до найближчого укриття фонду захисних споруд.   

Якщо навчаються діти з ООП?

Учитель має подбати про швидке та спокійне переміщення до укриття, спеціальне місце та заходи, що будуть здійснюватися в укриттях для максимального залучення до них дітей з ООП.

Що робити в укритті?

  • Відповідальні особи повинні допомогти учасникам освітнього процесу швидко та спокійно зайняти місця.
  • Вчителі та відповідальні особи здійснюють необхідну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування в укритті.

Після сигналу «Відбій тривоги»:

Вчителі та відповідальні особи слідкують за тим, щоб вихід усіх учасників освітнього процесу з укриттів здійснювався колонами або групами.

Школи можуть розробити уточнені інструкції з урахуванням своєї специфіки.


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень