Ліцей № 2 Володимирської міської ради - локальний центр для проведення реалізації програми підвищення кваліфікації!
Ліцей № 2 Володимирської міської ради - локальний центр
для проведення реалізації програми підвищення кваліфікації!
З метою забезпечення якісної та сталої підтримки реалізації Концепції «Нова українська школа» за підтримки управління освіти і науки Волинської обласної державної адміністрації та Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти на базі Ліцею № 2 освітні лідери Володимирської, Затурцівської, Зимнівської, Локачинської, Оваднівської, Устилузької територіальних громад - директори та заступники директорів – взяли участь у тренінгу за програмою підвищення кваліфікації «Діяльнісний підхід у загальній середній освіті в реаліях сьогодення». Навчання провели регіональні тренери – Никитюк Лариса, Остапйовський Олександр, Папіж Світлана, Кінах Неля.
У заході взяли участь 70 директорів та заступників директорів закладів загальної середньої освіти.
Сьогодні у фокусі уваги – упровадження ігрових і діяльнісних методів навчання в освітньому процесі. Це є необхідним для всебічного розвитку дитини, формування в неї наскрізних умінь, які дадуть їй змогу бути конкурентоспроможною в майбутньому. Саме тому діяльнісний підхід в освіті – це спосіб реалізації ідей та змісту Нової української школи.
Під час тренінгу учасники обговорювали актуальні питання, шукали нові рішення та разом міркували, як будувати майбутнє нашої освіти. Мову вели про освітні розриви та втрати, як діяльнісно вирішувати цю проблему; досліджували роль командної роботи, лідерів у цьому процесі.
Опрацьовували практики діяльнісного підходу, успішного навігування дитини в сучасному світі. Також шукали ресурси підтримки благополуччя всіх учасників освітнього процесу, наголосивши на важливості створення розвиткового освітнього середовища для дітей.
Цей навчальний курс допоможе директорам та заступникам директорів:
• опанувати інноваційні методи управління освітнім закладом;
• упровадити діяльнісний підхід у навчальний процес;
• підготуватися до викликів сучасної освіти;
• створити сприятливе середовище для розвитку учнів і учениць.
Професійне спілкування під час тренінгу відбулося офлайн і надало змогу всім учасникам генерувати креативні ідеї, отримати підтримку власного бачення, надихнутися й надихнути одне одного, мотивувати до дій.
Спілкування, обмін досвідом та спільне проєктування – це саме те, що надихає освітян рухатися вперед.
Учасники тренінгу вдячні ЗСУ за таку цінну можливість зустрітися й розглянути важливі для впровадження НУШ питання.